wtorek, 4 grudnia 2012

Różne


A to już moje różne paznokciowe wariacje (:



  • kolorowe ombre z tygrysem :)








  • A to takie tam niebiesko - żółte pomazańce :)







  • chińskie znaczki na czarno i pomarańczowo (:







  • neonowe kolorowe paseczki:) w ich wykonanie włożyłam bardzo dużo pracy i czasu, oczywiście nie obyło się bez nerwów :D









  • neonowe paseczki były moją bazą, zrobiłam z nich później to co widać :)  Wystarczyło przykleić na wyschnięte paseczki paski do frencha o 2 kształtach i zamalować czarnym lakierem a następnie odkleić i zamalować utwardzaczem :] Efekt taki jak na zdjęciu (: 







  • z kuleczkami kawioru :) bardzo proste w wykonaniu a efekt murowany! :]












  • kropeczki (:  niedługo wrzucę Wam instrukcję jak się je robi :)







  • A takie tam drugie pomazańce :]








  • Pan i Pani :) niedługo także pojawi się instrukcja jak je wykonać :]








  • niebiesko brązowe ombre z czarną oblamówką (:











  • pomarańczowo żółte z aplikacją 





Mam nadzieję że coś Wam się spodobało (:

1 komentarz:

  1. Fajny pomysł na kwadraciki :) mam kilka w pudełeczku i niewiele koncepcji wykorzystania, Twoja jest inspirująca :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*