piątek, 28 grudnia 2012

Sylwestrowe czarne ombre

Ostatnio byłam w środku tyg. z mężem na zakupach (zazwyczaj jeździmy w weekendy) i zajrzałam do sklepu w którym zawsze kupuję lakiery, zauważyłam świeżą dostawę lakierów holograficznych (połysk 3d). Bardzo spodobał mi się jeden kolor i wzięłam go na próbę. 
A oto co stworzyłam z niego: Czarne ombre idealnie nadające się na Sylwestrowe szaleństwo do małej czarnej bądź srebrnej kiecki  :)








Osobiście bardzo mi się podobają te paznokcie i chętnie będę je robiła na różne okazje :D

1 komentarz:

  1. bardzo ładne przejście Ci wyszło:) fajny pomysł z tym patyczkiem, ja uzywam gabki do mycia ciała :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*