wtorek, 4 grudnia 2012

Konkursowe



Chciałabym pokazać Wam dziś paznokcie jakie zrobiłam w czerwcu na konkurs jednego z portali opowiadających o paznokciach pt. Euro nails. Zajęłam 3 miejsce - dla mnie to był ogromny sukces i wyróżnienie :)




Wykonałam na konkurs 3 prace:



  • pierwsza - wydaje mi się że dość prosta do wykonania i jest "klasyczna" sportowa :)










  • druga - bardziej się w to zaangażowałam i wydaje mi się że wyszło lepiej :)










  • trzecia wersja - moim zdaniem najlepsza :D Włożyłam w nią najwięcej pracy i jestem bardzo zadowolona z efektu :) Sądzę że na dzień dzisiejszy nie miałabym tyle cierpliwości :P







Mam nadzieję że Wam się podobają (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*