niedziela, 2 grudnia 2012

paznokcie bratanicy

Witam! :)
Chciałabym  Wam pokazać jakie paznokcie robiłam swojej bratanicy w czasie wakacji :) Muszę przyznać że było to dla mnie nie lada wyzwaniem! Nie dość, że piekielnie się wierciła, cały czas twierdząc że czas oczekiwania na wyschnięcie jest przeokropnie długi, to w dodatku miała króciutkie paznokcie - co dla nie wyćwiczonej ręki, czyli takiej jak mojej wówczas - to naprawdę bardzo trudne zadanie. A jednak coś się udało na nich zrobić :)


Zapraszam do oglądania :D


  • jeden z jej "najulubieńszych" wzorów czyli panterka :)  Dodam, że bratanica ma  już 10 lat! :)








  • kolorowe paseczki :)









  • kolorowe serduszka (:







  • motylki :]






  • wisienki (:









A oto moja bratanica która jak to sama określiła na czas wakacji była moim "królikiem doświadczalnym" :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*