sobota, 1 grudnia 2012

Kolekcja

Witam :)

Chciałam zaprezentować Wam swoją mini-kolekcję lakierów. Zgromadziłam ich ponad 70 od grudnia, więc to całkiem niezły wynik :)







Moje ulubione lakiery Extra long firmy Ados - po prostu je uwielbiam, długo się trzymają i mają ładne kolory:) oraz lakiery firmy AVON, które też są fajne aczkolwiek nie polecam tych szybkoschnących ponieważ baardzo szybko odpryskują.






Kolejne lakiery które bardzo lubię są z firmy Miss sporty, choć niektóre bardzo szybko gęstnieją i nie da się ich dobrze rozprowadzić, ale to zdarza się dość rzadko; na tym zdjęciu  znajdują się także lakiery firmy Wibo i Salvadore, pierwsze są ok, ale trzeba kilka warstw na idealne pokrycie i czas schnięcia też pozostawia wiele do życzenia, a salvadore kupiłam w "chińczyku" za około 3zł i są to bardzo fajne i też długo trzymające się na paznokciu :)





Kolejne lakiery to składanka różnych firm CR - z "chińczyka", essence, VIP, Daily color, Star itp. Niektóre  fajne, niektóre mniej :) Z tych lakierów bardzo lubię błękitny Essence, neonowy pomarańcz Daily color i neonowy zieleń Star; trzymają się długo i mają fajną konsystencje :)






lakiery pękające - wydaje mi się że nie muszę ich opisywać, wspomnę tylko że pochodzą ze sklepu "wszystko za 2,99" więc jakość nie jest może powalająca, ale jeżeli ktoś je lubi to będzie zadowolony :D





Następne w kolekcji są lakiery firmy Secret oraz lakier firmy Mayballine. Lakiery firmy Secret są dobre, mają bardzo ładne kolory, jednak akurat tego lakieru firmy Mayballine nie polecam - nawet po zastosowaniu bazy pod lakier kolor tego lakieru zaostaje na płytce i jest bardzo, bardzo trudny do usunięcia, bardzo ciężko też się go zmywa - więc nie polecam! 





Kolejne firmy to Vipera oraz Ingrid. Z Vipery jestem bardzo zadowolona - choć nie polecam tych małych buteleczek, ponieważ mają - jak dla mnie - nie zbyt wygodny w użyciu pędzelek. Lakier 3d firmy Ingrid jest lakierem dobrej jakości i daje fajny efekt, jak się nie ma zbyt wiele czasu - malujesz, przykładasz lakier, schnie kilka minut i gotowe :)







A tu mamy lakiery powszechnie znanej marki Safari - dla nie których dobre, dla nie których nie - opinie na ich temat są bardzo podzielone; dla mnie wydają się być bez zarzutu, po za tym że żółty neonowy trzeba nakładać bardzo dużo razy żeby uzyskać ładny efekt. Lakier Sensique bardzo polecam, długo się trzyma, fajna konsystencja, dość szybko wysycha. Lakiery Lautrec i LacQuer są także jednymi z moich ulubionych lakierów - piękne matowe kolory, baaaardzo długo utrzymują się na paznokciu i nie odbarwiają płytki - po prostu są super :)









Na koniec prezentuję wspomniane we wcześniejszym poście odżywki firmy Eveline cosmetics oraz jedną firmy Lovely. Tak jak pisałam już wcześniej, mi bardzo pomogły i gorąco je polecam, a dla tych którzy się boją odzywki Eveline polecam odzywkę Lovely którą można kupić w Rossmanie za około 6-7zł i która także bardzo dobrze odbudowuje zniszczoną płytkę :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*