środa, 5 grudnia 2012

śnieżynki



2.12.2012 spadł  śnieg i to mnie zainspirowało do stworzenia śnieżnych paznokci (: 
Śnieżynki stworzone zostały za pomocą lakieru z cienką końcówka oczywiście :)
Chciałam Wam powiedzieć że mam tylko jeden taki lakier, już pusty i została mi po nim tylko buteleczka i cienki pędzelek, którym właśnie wykonuję wszystkie zdobienia :] Jak dla mnie jest najlepszy i niezastąpiony! :)















Niestety ponownie miałam bardzo bliskie spotkanie z drzwiami samochodowymi i ponownie straciłam paznokieć na kciuku, tym razem na prawym :(  Ma się to szczęście....  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*