sobota, 1 grudnia 2012

Odżywka

Witam:)

Zacznijmy od tego, że tworzę na swojej naturalnej płytce. W wakacje miałam trochę dłuższe paznokcie niż teraz, ale niestety musiałam ściąć ze względu na przeprowadzkę i prace remontowe w mieszkaniu. W sierpniu prezentowały się one tak:




A dwa tygodnie temu prezentowały się tak: 





Kiedyś robiłam sobie cały czas żele, ale stan moich paznokci po ich ściągnięciu był opłakany. To trwało aż rok (!), rok mordowałam swoje paznokcie i doprowadzałam je do wyniszczenia (kiedyś wrzucę swoje tipsy). Ostatni raz tipsy zrobiłam sobie na swój ślub - 17.09.2011r - po 2 tyg. zostały usunięte i zabrałam się za naprawę swojej baaardzo zniszczonej płytki.

Od grudnia 2011r. używam odzywek firmy Eveline cosmetics. Tak, tak słyszałam o nich bardzo wiele złego, ale tak jak czytałam u pewnej dziewczyny na blogu - nie każdemu dzieje się krzywda po ich stosowaniu. Każda z nas indywidualnie przyjmuje efekty tych odzywek, na każdą z nas działa inaczej.

Wiele dziewczyn pyta mnie jak to jest możliwe że mam tak długie paznokcie i mi się nie łamią, absurdem jest to, że tylko nic nie robiące dziewczyny mają tak długie i mocne paznokcie. W domu robię wszystko min. sprzątam, gotuję, mam styczność ze środkami chemicznymi i nie używam do tego rękawiczek. Więc mit o nic nie robieniu obalony :) 


Tak jak już wyżej wspomniałam używam odżywek Eveline cosmetics, miałam już chyba każdą z tej firmy. Muszę stwierdzić, że mi osobiście odżywki te bardzo, bardzo pomogły. Moje paznokcie są twarde i nie rozdwajają się. Najbardziej jednak pasuje mi 8w1, jak dla mnie najlepsza :)

Jeżeli macie problem z rozdwajaniem bądź nadmiernym łamaniem się paznokci, powinnyście spróbować którejś z odżywek tej firmy. Jeżeli zacznie się dziać cokolwiek złego z waszym paznokciem bądź zauważycie jakieś zmiany - po prostu odstawić. Myślę że warto spróbować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*