sobota, 1 grudnia 2012

:)

Witam!

Po bardzo długim namyśle postanowiłam założyć bloga. Nie wiem czy to dobra decyzja, czy nie, ale mam nadzieję że niedługo się okaże :)

Chciałam podzielić się z Wami swoją pasją malowania paznokci. Jak byłam młodsza często malowałam sobie kwiatki na paznokciach lakierami siostry no i tak się zaczęło :)

Chciałabym Wam również opisywać dany lakier, abyście mogły same zdecydować czy będzie on dla Was odpowiedni czy też warto zastanowić się nad inną firmą.


Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do odwiedzania i komentowania mojego bloga! :)

Mam nadzieję że miło spędzicie u mnie czas :D

A na dobry początek buziaki dla Was ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*