wtorek, 5 lutego 2013

coś innego!

A teraz z innej beczki! 
Jak Wam tego nie powiem, to nigdy nie zacznę i nigdy nie skończę! 
Ćwiczenia... Podchodzę do nich już w tym roku 3 raz (!) i mam nadzieję że tym razem się uda!

A żeby mieć większą motywację będę to opisywać, tak wiem, wiem to blog o paznokciach ale nie martwcie się nie zaniedbam malowania :)

Chcę ćwiczyć, muszę ćwiczyć.. Do czerwca chcę zrzucić przynajmniej z 7 kg i wrócić do normalnej wagi! 

Znalazłam idealne ćwiczenia, Ewa Chodakowska - oglądaliście kiedyś? 

http://www.youtube.com/watch?v=j_iRGMFgRfo

jej ćwiczenia są świetne, po 2 tygodniach moja pupa podniosła się o 30% przynajmniej - jak nie więcej.
czułam się po nich znakomicie, choć zmęczona, ale poddałam się przy pierwszym okresie. 

Nie to żebym była masakrycznie gruba, ale źle się ze sobą czuję i mam wrażenie że te 5kg nadbagażu to już dla mnie jakby 15kg.

Więc biorę się za siebie od dziś!!

Życzcie mi powodzenia :)

3 komentarze:

  1. Życzę wytrwałości i trzymam kciuki za efekty :)
    Ja wolę zumbę i taniec (reggaeton! <3 <3 <3) - nie nudzą się, też są w stanie ładnie wykształcić sylwetkę (dzięki temu przestałam mieć płaski brzydki tyłek), dają niesamowitego kopa energii i radości aż do uzależnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki, Ewka daje czadu i wyciska ostatnie poty, ale warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak Ewa daje czadu, mam nadzieję że teraz wytrwam całe 3 miesiace a nie tylko 2 tygodnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*