poniedziałek, 4 lutego 2013

Zakupowo

Ostatnio Was troszkę zaniedbałam dlatego też postaram się to nadrobić. A więc mam dla Was kilka recenzji lakierów i zmywaczy.


Zacznijmy od lakierów które niedawno zakupiłam, od razu przedstawiam Wam jak się one prezentują na paznokciach :)

I. 2x Ados 55 - jak na swoją cene (każdy 3,60zł) jest bardzo dobry, nie odpryskuje, nie 
trzeba go dodatkowo nabłyszczać, schnie bardzo szybko i bardzo dobrze się zmywa! Wielki plus dla producenta za bardzo dobrą jakość i niską cene.

II. Brokatowy lakier firmy Wibo - cena niska (ok. 3,60zł ), ładnie się mieni ale ze ze zmywaniem jest problem, ale długo utrzymuje się na paznokciu :)

III. 2x Essence - niebieski i kremowy opalizujący - kupione po przecenie - jakość dobra, długo się utrzymuje i nie odpryskuje i ze zmywaniem nie ma problemu, więc polecam!



I. Ados - Extra Long - moja ulubiona seria lakierów jak do tej pory :) Wytrzymałość,  intensywność koloru, zmywanie i cała reszta jest genialna! Więc polecam - sama często kupuję tą serię - cena wydaje mi się atrakcyjna ok.5.40zł :)

II. Essence - fruity - wszystko lux oprócz zmywania, to mi się bardzo nie podoba, brokat zostaje na paznokciu i ciężko go usunąć.

III. Lakier Holograficzny firmy Eveline - jakość, cena, wytrzymałość i zmywanie bardzo dobre, jest też bardzo wydajny także polecam gorąco! 

IV. Ponownie brokat firmy Wibo - tak jak poprzedni - nie do końca spełnia moje oczekiwania - ale jest ładny :)

V. Ados - Summer time - jak każdy Ados zapiera dech w piersiach :) Po prostu polecam!





I. 2x a w zasadzie 4x zmywacz firmy Ados - jak dla mnie najlepszy z tych, które do tej pory miałam :) Dokładnie usuwa lakier a przy tym ma wspaniałe zapachy! Cena też jest wspaniała, bo kosztuje tylko 2,60zł za 100ml. :) Dzięki temu mogę bezkarnie zmywać paznokcie koło mojego męża który zapachu zmywacza nie znosi :) 

II.Lakier magnetyczny Essence - wspaniały kolor, długo się utrzymuje, zmywa się też nieźle :)

III. Lakier czerwony firmy KOBO - długo się utrzymuje, ładnie pokrywa, ma intensywny kolor, jednak co do zmywania to gorzej. Przy zmywaniu zostawia brzydkie ślady i tylko to mi się w nim nie podoba :(

IV. Bransoletka i pierścionek- efekt wyprzedaży - barnsoletka ORSAY - 5zł  - pierścionek YUPS - 14,99zł czyli okazja :D


2 komentarze:

  1. Szaleństwo widzę...:D i dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fruity jestem na siebie wściekła, że przegapiłam tą kolekcje. Świetne zdobycze

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*