wtorek, 19 lutego 2013

różności

Ostatnio stało się tak, że kompletnie nie mam czasu pisać :(
Ale postaram się to szybciutko nadrobić i wrzucić kilka stylizacji paznokci które wykonałam, a które z braku czasu się tu nie znalazły.

Oto i one! 

Dwie niedzielne stylizacje 
1. Suwaki - moja pierwsza próba zrobienia czegoś takiego - wyszło  nie najgorzej ale myślałam, że będzie wyglądało to troszkę lepiej! Jednak nie będę się poddawać i będę próbować dalej :D





2. Myzka MIKI - w niedzielę uciekłam od rzeczywistości w świat bajki Walta Disneya - chociaż jedna myszka wcale myszki nie przypomina tylko jakiegoś szczurka:) 




A dziś również mam dla Was dwie stylizacje:
1. Kolorowe motylki - bo ja chcę już wiosnę!!





2. Kokardki - takie spokojne klimaty bo jutro muszę się stawić w pewnym urzędzie i nie chciałam skupiać na sobie - hm raczej na mych paznokciach - nieporzebnej uwagi :D





I to tyle na dziś :) Mam nadzieję że w końcu wezmę się za systematyczność! We wszystkim rzecz jasna :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*