środa, 20 lutego 2013

louboutin

Jutro szykuję rewolucję paznokciową i zamierzam je troszkę skrócić, mam nadzieję że wyjdzie mi to na dobre, bo nie ukrywam że już troszkę mi przeszkadzają :)

Z racji tego że jutro już nie będą tak efektownie wyglądać, postanowiłam tą stylizację wykonać dziś :)

Przedstawiam Wam paznokcie w stylu Christiana Louboutina, każda kobieta chyba chciała by mieć w szafie kilka par jego fantastycznych bucików, nie ukrywam że ja też, ale póki co mnie nie stać :P

Klasyka z nutką ekstrawagancji (:





A do takich bucików przydały by się paznokcie:




2 komentarze:

  1. Tez ostatnio miałam takie :) Dopiero co je zmyłam, nie było to takie straszne zmywanie ich pod spodem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie taki diabeł straszny jak go malują :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*