sobota, 16 lutego 2013

Wino

Mimo tego że czas karnawału już przeminą, postanowiłam że nie będę rezygnować z brokatu :)

Dziś postawiłam na zapomniany przeze mnie lakier z Miss sporty leasing colour w kolorze czerwonego wina - kolor ten jest bardzo głęboki i intensywny - bardzo, bardzo mi się podoba!

Do tego pięknego lakieru wybrałam opalizujący - nie złoty - brokat :)

Wpasował się w to wino idealnie - oczywiście jak dla mnie :)

A co Wy myślicie o takim połączeniu?






Zapraszam na moją stronkę na fb
http://www.facebook.com/Lovefornails2
Może znajdziecie tam coś dla siebie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*