niedziela, 7 grudnia 2014

Pomarańczowa pokusa

Witam moje drogie :)

Dziś mam dla Was paznokcie, które już widzieliście! :D

Niestety paznokcie które pokazywałam Wam kilka dni temu z przepięknym fioletem, nie przetrwały 3 dni i musiałam reanimować mani przynajmniej do końca tygodnia...
Postanowiłam postawić na pomarańcz, również od Golden Rose z tym że teraz wybrałam serię Rich Color :) 




Ta piękna pomarańcza o numerze 37 uratowała moje paznokcie :) Mogłam spokojnie nosić mani do końca tygodnia, czyli do dziś. 
Na fiolecie z poprzedniego postu zawiodłam się na 1000% i jak będę miała sięgnąć po kolejny lakier z serii Color Expert to się zastanowię... 

Żeby nie było tak pusto, obok białego paznokcia wykonałam na szybko cytrynkowy saran wrap :)









I jak Wam się podoba moja reanimacja? :)


O czym chcecie kolejny post? O palecie bhcosmetics czy o palecie Rio Rio Sleek'a? :) 


8 komentarzy:

  1. O bhc! :) Paletkę Rio Rio mam i sobie bardzo chwalę, też miałam pisać jej recenzję ostatnio :D

    Jak ja uwielbiam Twoje paznokcie. Są piękne same w sobie, a jeszcze jak strzelisz taki mani, jak widać na zdjęciach, to już w ogóle <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek Golden Rose, lubie te lakiery za ich mocne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie przepadam za tym kolorkiem, jakoś dziwnie się z nim czuje na pazurkach ale kolor jest ładny! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, chociaż ja nie lubię aż tak intensywnych pomarańczowych lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdobienie ;-) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*