poniedziałek, 8 grudnia 2014

Pomarańcz zimą?

Witam moje drogie :)

Dziś mam dla Was post makijażowy ;) 
Zdecydowałam się na świeżutkie kolory + soczystą pomarańczkę. 
Bo jak zimno, to dlaczego nie stawiać na ciepłe kolory?? :)







Oczy:
Baza pod cienie Artdeco
Srebrny cień paleta Vintage Romance Sleek
Błękit i brąz paleta Dusk till Down MUA
Pomarańcz paleta Hot Colors My secret
Tusz do rzęs Wibo
Sztuczne rzęsy Ardell 











Pozostałe kosmetyki:
Podkład Revlon Photoready 004 Nude
Transparentny puder sypki Fixing Artdeco
Korektor pod oczy Inglot 001
Korektor na niedoskonałości Kobo 001 Sand
Bronzer W7 Honolulu
 Róż do policzków tree color 07 Make Up Factory
 Szminka Artdeco 435




I jak Wam się podoba takie ocieplenie zimy? :) 

6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*