wtorek, 9 grudnia 2014

Moja pierwsza paleta bh cosmetics

Witam :)

Dziś mam dla Was recenzję mojej pierwszej palety z firmy bh cosmetics.






Paletę zamówiłam ze sklepu internetowego MintiShop.
Spośród wielu palet wybrałam swoją pierwszą i zdecydowałam się na paletę 28 naturalnych kolorów. 

Oto jakie kolory zawiera:










Opakowanie:
Cienie, są dość spore jak na cienie zamieszczone w palecie (1,65g) zapakowane są w dość solidne pudełeczko z przezroczystym wieczkiem. Z otwieraniem i zamykaniem nie ma problemu. Paleta jest dość spora 23 x 17 cm, co nie ukrywam troszkę utrudnia jej przechowywanie...

Konsystencja i aplikacja:
Konsystencja tych cieni jest dość sucha. Aplikacja jasnych cieni nie sprawia problemów, jednak ciężko mi się współpracuje z tymi ciemniejszymi. Przy nakładaniu warstwowym, miałam wrażenie że cienie z pierwszej warstwy całkowicie nikną a druga warstwa robi już palmę... Może przy dłuższym użytkowaniu zmienię zdanie... 

Moja opinia:
Szczerze powiedziawszy troszkę się rozczarowałam... Kolory są słabo napigmentowane, są delikatne, ale w zasadzie sama taką paletę wybrałam. Dobrze się rozprowadzają, ale się osypują. W ciągu dnia bledną. Najbardziej rozczarowało mnie to że cienie pochodzą z Chin...  Marzy mi się paleta Galaxy Chic ale teraz to szczerze mówiąc boję się zamawiać, .żeby się znowu nie rozczarować... 





A teraz dwa makijaże wykonane tą paletką. Na końcu zaznaczę cienie jakich użyłam :)



M1:








M2:










Przy drugim makijażu możecie zobaczyć osypany cień. Zauważyłam to dopiero w pracy... Mogę Wam zagwarantować że bardzo dokładnie otrzepuję pędzle z nadmiaru cienia przed nałożeniem go na powiekę. 


Cena palety po przeceni 58 zł.


Czy macie jakieś doświadczenia z tą firmą? 
Ja będę starała się używać palety często, może się do niej przekonam, póki co nie trafia ona do moich ulubieńców... 

4 komentarze:

  1. Po tym co napisałaś, to na pewno się nie skuszę na paletki tej firmy. Może inne rodzaje są lepszej jakości, ale przy tej cenie, to wolę dostać mniejszą, ale porządną od Sleeka, niż taką większą, z której nie będę zadowolona.

    A makijaże świetne! :D Szczególnie ten pierwszy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie słabiutka pigmentacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdziła. ale kolorki całkiem fajne do dziennych makijaży:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful makeup!! nice colors!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*