wtorek, 2 grudnia 2014

Fioletowa rozpusta

Witam moje kochane :)

Dziś mam dla Was prościutkie mani w odcieniu fioletu :) 
Zdecydowałam się na ten kolor bo kocham takie głębokie odcienie!




Do tego zdobienia użyłam jak widzicie lakieru GR Color Expert o numerze 28.
Jest to piękny, głęboki odcień fioletu z delikatnym niebieskim połyskiem. 
Powiem Wam że jestem oczarowana kolorem, jednak rozczarowałam się co do jakości. Co prawda nie jest to mój pierwszy lakier z serii Color Expert ale ten wyjątkowo mnie rozczarował :( 
Po dwóch dniach mam tak starte końcówki i obdrapane boki że dziś mani idzie do zmycia...








Mimo że lakier mnie zawiódł, pokochałam ten kolor!
Mam na oku ten sam odcień tyle że z serii Rich Color i mam nadzieję że sprawdzi się lepiej :)

13 komentarzy:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*