piątek, 5 grudnia 2014

Piękna zima według Pupy Milano

Witajcie! :) 

Dziś mam dla Was recenzję części kolekcji Pupy Milano o wdzięcznej nazwie Snow Queen :) 
Kolekcja jest przepiękna - typowo zimowy look, pasujący niemal każdej kobiecie! :)

Kolekcja składa się z:
palety cieni (9 kolorów),
trzech cieni wypiekanych,
cienia w kremie,
czterech lakierów do paznokci Lasting Color Gel, 
jednego zestawu do paznokci Frozen,
trzech szminek,
rozświetlacza do policzków :) 




Dziś mam możliwość zaprezentować Wam szminki z tej kolekcji oraz rozświetlacz do policzków :)





Zaczniemy od rozświetlacza! :)



Opakowanie:
Poręczne i bardzo praktyczne. Zaokrąglony kształt ułatwia znalezienie go w kosmetyczne i doskonale się aplikuje. 

Konsystencja i aplikacja:
Konsystencje ma jedwabistą, rozprowadza się go doskonale - czy to prosto z opakowania czy biorąc na palec i wklepując. Wygląda bardzo naturalnie. 
Nadaje idealny blask naszej cerze

Moja opinia:
Niezwykle mnie zaskoczył swoją delikatnością i subtelnością drobinek. Zakochałam się w nim niemal natychmiast! :) Jest to typowy rozświetlacz do stosowania na kości policzkowe, ale moim zdaniem nadaje się również na delikatne rozświetlenie powieki. Utrzymuje się na buzi cały dzień :)








A teraz szminki :)






Opakowanie:
Jak zwykle cudowne! Klientki (i ja też) uwielbiają opakowania szminek Pupy. 
Nie dość że piękne to mają jeszcze solidny zatrzask, który nigdy się nie psuje :)

Konsystencja i aplikacja:
Szminki  - jak na zimową kolekcję przystało - są bardzo nawilżające. Rozprowadzają się lekko i świetnie zmiękczają usta. Nie podkreślają suchych skórek :) Kolory intensywne, nasycone. 

Moja opinia:
No cóż, chyba nie jestem zbyt obiektywna, bo kocham te szminki! <3
Mają śliczne kolory, doskonałą konsystencje i cudne opakowania - czego chcieć więcej? No, może niższej ceny :D 



001








002







003








A teraz przedstawiam Wam całą kolekcją:










Wpadło Wam coś w oko??
Ja na pewno będę miała w swojej kolekcji ten rozświetlcz, szminkę 001 oraz ten cudowny wypiekany różowy cień <3 

6 komentarzy:

  1. A jakie ceny tych cudeniek?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zdecydowanie trójeczka mi najbardziej się podoba. Ale Tobie jest najpiękniej w dwójce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam szminki . Co tam rozświetlacz. :D ! Makijaż cudowny :D ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie kolory szmienk ! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*