piątek, 21 lutego 2014

Prosty żółtek

Ostatnio nie jest u mnie zbyt paznokciowo... Ale to się wkrótce zmieni :) Póki co, szybciej mi zrobić makijaż - i tak muszę się codziennie malować - niż paznokcie, bo na  nie poświęcam deko więcej czasu...
W wielu kolekcjach w naszym sklepie pojawia się kolor żółty, więc na zachętę postanowiłam wykonać coś z żółtkiem :)








I mam dla Was jeszcze makijaż - może nieco już wiosenny :)









Mam nadzieję że lubicie róże na powiekach :) 
Wkrótce pojawią się kolejne paznokcie :D

25 komentarzy:

  1. pazurki całkiem całkiem, ale makijaż boski ;) śliczna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie śliczne- proste, ale przyciągają wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pazurki a makijaż wygląda genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. pazurki są mega śliczne! teraz żałuje że wczoraj obcięłam paznokcie ehhh

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*