piątek, 5 kwietnia 2013

nowe produkty do testowania

Dwa dni temu otrzymałam dwie przesyłki: 



W jednej była próbka płynu do naczyń Fairy - znam go, używam i bardzo lubię :) 



W drugiej - wspominane już przeze mnie wcześniej nutrikosmetyki od serwisu Prekursorki.pl Klik

Co pisze o nich producent: W okresie zimowym każda skóra wymaga specjalnej ochrony i troski. Skóra młoda jest sucha, skłonna do podrażnień i zaczerwienienia. Na skórze dojrzałej, częściej niż w innym okresie roku, pojawiają się zmarszczki i pierwsze oznaki starzenia skóry. Stosowane kremy dają tylko częściowy i powierzchowny efekt. Tylko odpowiednia suplementacja pomaga zadbać o nawilżanie głębokich warstw skóry. Zestawienie kolagenu, jako niezbędnego budulca skóry wraz z przeciwutleniaczami - luteiną oraz witaminami E i C i innymi składnikami o charakterze nawilżającym, stanowi doskonałą barierę dla szkodliwych czynników zewnętrznych.



SKŁAD:
Olej z kiełków pszenicy                                   211,00 mg
Naturalny Kolagen z ryb morskich                100,00 mg
L-cysteina                                                        60,00 mg
Witamina C (kwas L-askorbinowy)                40,00 mg (50%*)
Lecytyna sojowa                                              12,41 mg
zawierająca fosfolipidy                                    7,70 mg
Witamina E (odpowiednik alfa-tokoferolu)     6,00 mg (50%*)
Luteina                                                              6,00 mg
Witamina B6                                                     0,70 mg (50%*)
Witamina B2 (ryboflawina)                              0,77 mg (55%*)
Witamina D3                                                     2,5 μg (50%*)

* % zalecanego dziennego spożycia


Dostałam pełnowartościowy produkt 30 tabletek o wartości 38 zł.




Jestem ciekawa ich działania, bo opis brzmi nieźle :) Jak tylko grypa się skończy, zaczynam testowanie :) 

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*