niedziela, 14 kwietnia 2013

Pielęgnacja

Coraz częściej dostaję od Was pytania dotyczące pielęgnacji paznokci, więc zabieram się do opowiedzenia  Wam tego, co zwykle robię.

Przede wszystkim jestem Panią domu, dużo sprzątam i zmywam - nie używam do tego rękawiczek (chyba że mam naprawdę masę sprzątania jak przed świętami) bo po pierwsze jest mi nie wygodnie, a po drugie temperatura która panuje w rękawiczce gumowej jak nosimy ją około 15 minut i więcej powoduje rozmiękczanie płytki, co sprzyja łamaniu paznokci.
Moją podstawą w kuchni jest dobry płyn, ja używam Fairy - po zmywaniu nie mam suchych rąk, wręcz przeciwnie - są całkiem nieźle nawilżone.


Po za tym płyn jest wydajny, ładnie pachnie i ogólnie zmywanie z nim to przyjemność.


Drugą rzeczą którą stosuję codziennie są odżywki i zmywacze. Oczywiście odżywki i zmywacze to sprawa bardzo, ale to bardzo indywidualna - paznokieć każdej z nas ma inne potrzeby i wymagania, więc trzeba metodą prób i błędów szukać złotego środka dla swoich paznokci.

Ja używam na przemienne odżywek z Eveline i odżywek z Adosa 



  • Natychmiast bielsze i piękniejsze paznokcie - Eveline
  • 3w1 60 sekundowy wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz - Eveline
  • 8w1 Total Action skoncentrowana odżywka do paznokci - Eveline
  • Regenerator do bardzo zniszczonych paznokci - Ados
  • Odżywka z akrylem efekt sztucznych paznokci - Ados 

Jako bazę pod lakier obecnie stosuję Regenerator Adosa, jeśli nic nie maluję to stosuję na paznokcie samą odżywką 8w1 Eveline. 


Jeśli chodzi o zmywacze, to także stosuję naprzemiennie Bebeauty i Ados.
Bebeauty - bez acetonu - lekko wysusza mi płytkę
Ados - z acetonem, radzi sobie świetnie z każdym lakierem, brokatem itp





Do codziennej pielęgnacji zaliczam także wieczorne smarowanie rąk kremem. Robię to zawsze po kąpieli tuż przed położeniem się do łóżka. Rano moje ręce są nawilżone i zregenerowane. Do tego również używam dwóch kremów naprzemiennie:


  • Garnier Skin Naturals - Intensywna pielęgnacja bardzo suchej skóry - jest troszkę tłusty, wolno się wchłania, ale jestem zadowolona z jego działania - naprawdę regeneruje i odżywia
  • Orly Rich Renewal - nawilża i również regeneruje, jest mniej tłusty, wspaniale pachnie 



Raz lub dwa razy w tygodniu rozpieszczam swoje dłonie,skórki i płytkę peelingiem i olejkiem.

                    
  • Sensique, Cukrowy 2-fazowy peeling drobnoziarnisty do rąk - jestem z niego mega zadowolona - złuszcza to co niepotrzebne, zostawia skórę na dłoniach miękką, delikatną i pachnącą.
  • Sensique, Aromatyczny olejek pielęgnacyjno - odżywczy do paznokci i skórek - także jestem z niego zadowolona, skórki i płytka są odżywione.



I oto cały sekret moich paznokci, dla przypomnienia wyglądają one tak:



O szkodliwości i działaniach niepożądanych odżywek Eveline jutro będzie post. Więc błagam Was - dziś nie rozpisujcie się na ten temat. Dyskusja o tym będzie jutro :) 

4 komentarze:

  1. Też nie noszę rękawiczek przy sprzątaniu :)
    Ja nigdzie nie mogę znaleźć tego peelingu ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam rękawiczek, ale zawsze pod nimi mam dopiero co nakremowane ręce. Stosuje je tylko dlatego, że bardzo lubię zmywanie w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kremuję dłonie nałogowo, przed snem to już niemalże rytuał. :) Poza tym bazą jest zawsze odżywka. :) Aktualnie KillyS, ale Eveline też uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne masz paznokcie i dłonie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*