środa, 20 marca 2013

Testowanie

 Ostatnio dostałam dwie paczuszki a w nich rzeczy do przetestowania:

Jedną od portalu Everyday me a drugą od Pharma Nord:

1. W przesyłce od Everyday me w zasadzie znalazło się coś dla mojego męża, nie dla mnie, ale jak to przetestuję to na pewno mi powie czy dobre :) Mianowicie w środku znajdował się 9 ml Balsam natychmiastowo nawilżający po goleniu firmy Gillette :) Jedyne co mogę o nim powiedzieć to, to że ładnie pachnie :D




2. Drugą przesyłkę dostałam dziś, byłam troszkę zaskoczona bo się nie spodziewałam, mianowicie dostałam od Pharma Nord, Suplement diety Bio-Selen + Cynk, 30 tabletek. Taki prezent do testów dostałam w podziękowaniu za rejestrację w serwisie Everyday Me (KLIK). Polecam gorąco rejestrację w tamtejszym serwisie! :)




Co ma do powiedzenia o tym suplemencie producent?
 Preparat Bio-Selen+Cynk zawiera, poza selenem, cynk i inne antyoksydanty, takie jak witaminy A, C, E oraz B6. Taka kombinacja składników zapewnia najlepszą przyswajalność selenu przez organizm oraz stanowi kompleksową ochronę przed niekorzystnym działaniem wolnych rodników. Badania przeprowadzone na jednym z duńskich uniwersytetów udowodniły, że Bio-Selen+Cynk jest najlepiej przyswajanym przez organizm preparatem selenu.


 A Wy stosujecie jakieś Suplementy Diety? 
Ja nigdy nie stosowałam, więc zobaczymy jak mi pójdzie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*