poniedziałek, 18 marca 2013

Tagnięto mnie ;D

Nigdy nie brałam udziału w podobnej zabawie, ale chętnie spróbuję odpowiedzieć na Wasza pytania :)

Pytania od Ani z Nadzwyczajnie zwyczajny kolor na paznokciach!

1. Czy masz coś przeciwko sztucznym paznokciom?
+ Nie mam nic przeciwko, ale ich nie lubię :)
2. Jak często malujesz paznokcie?
+ Bardzo często, bywa że 2 razy dziennie, ale bywa i tak że raz na 3 dni :)
3. Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
+ Nie mam ulubionego, wszystkie kocham! 
4. Jak duża jest Twoja kolekcja lakierów do paznokci?
+Hmm, nie chcę mi się liczyć ale pewnie około 200 
5. Jaki kształt paznokci preferujesz?
+ Jak najbardziej zbliżony do naturalnego :) 
6. Wolisz paznokcie zdobione czy jednolity kolor?
+ Zdecydowanie zdobienie.
7. Jakie jest Twój urodowy cel?
+ Mieć nieskazitelną cerę :D
8. Jakie jest Twoje najgorsze dokonanie (eksperyment) włosowe?
+ Chyba to że miałam już wszystkie kolory włosów a i tak zawsze wracałam do blondu :)
9. Czy stanowi dla Ciebie problem wyjście z domu bez makijażu?
+Raczej nie, aczkolwiek lepiej czuję się lekko maznięta jakimś kremem :)
10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
+ Latko :)
11. Jesteś raczej optymistką czy pesymistką?
+ Trudno mi to określić ale chyba optymistką. 






Pytania od Agni z Kosmetycznie i życiowo 

1. Gdybyś miała wybrać jakiś środek elektronicznej komunikacji (mail, facebook, blog, instagram, twitter, nk...) i porzucić całą resztę do końca życia co by to było? I dlaczego?
+ Chyba wybrałabym facebook - a dlaczego? A dlatego że mogę swobodniej się komunikować przez niego ze znajomymi 
2. Że tak to ładnie z angielskiego powiem "tell me something I don't know" ;) Czyli jakąś ciekawostkę o Tobie, czy też jakiś fakt ze świata, który uważasz na niezwykle interesujący.
+ Hmm to wymaga głębszego przemyślenia :P
3. Jakie masz sprawdzone metody relaksu?
+ Jedzenie czekolady,gorąca kąpiel (ale obecnie nie mam wanny!) malowanie paznokci :)
4. Jaki zapach kojarzy Ci się z czymś przyjemnym i wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?
+ Perfumy STR8 Original - zapach mojego męża :) 
5. Bez jakiego kosmetyku nie byłabyś w stanie przetrwać?
+ Chyba bez BB Kremu
6. Jaki jest najdroższy kosmetyk w Twojej kosmetyczce? (perfumy nie wchodzą w grę :P)
+ Podkład
7. Jaki jest Twój ulubiony kolor na paznokciach?
+ Nie mam, kocham wszystkie! :)
8. Co jest elementem obowiązkowym w Twojej szafie, na które zawsze będzie miejsce?
+ Legginsy, sukienki, koszule i spódnice :)
9. Masz jakieś marzenie kosmetyczne?
+ Posiąść wszystkie kolory lakierów :P
10. Jak poprawiasz sobie humor w zimne dni?
+Oglądam komedie :)



Jakoś podołałam, niestety nie mam pomysłu żeby samej coś ułożyć więc nikogo nie nominuję :) Jak będę miała chwilę to może coś wymyślę :D

2 komentarze:

  1. "Posiąść wszystkie kolory lakierów" :D Rozbroiło mnie haha :D Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się tam zadowolę nawet połową lakierów, o ile drugą połowę będzie mieć przyjaciółka i będzie chciała się podzielić :D Dzięki za odpowiedzenie na pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*