środa, 2 kwietnia 2014

Zapowiedzi

W kwietniu będzie się działo! 
Dziś chcę Wam przedstawić po krótce o czym będziecie mogły przeczytać w tym miesiącu na moim blogu.

I - współpraca z BornPrettyStore

Otrzymałam od nich paczuszkę i będziecie mogły pooglądać mani, których tak wyczekujecie :D 
Wybrałam sobie płytkę - którą większość z Was już posiada, naklejki - bo nie miałam z nimi nic wspólnego do tej pory więc warto spróbować i pędzel - byłam ciekawa jakości :)


Mani z użyciem tych rzeczy już niedługo! :)



II - zostałam testerką marca firmy Eveline Cosmetics.
W ramach współpracy dostałam od firmy kilka ciekawych nowości kosmetycznych, które z wielką chęcią wypróbuję :) 

-  Maskarę Big Volume Lash Professional Mascara 
- Odżywkę wzmacniającą z diamentami 
- Gruboziarnisty peeling normalizujący 3w1
- Arganowy suchy olejek do ciała 
- Intensywnie nawilżający balsam do ciała

Jestem strasznie ciekawa produktów z dodatkiem olejku arganowego :) 



Produkty te możecie nabyć przez sklep internetowy:  http://sklep.eveline.eu/ lub w sklepach / drogeriach stacjonarnych.

Recenzję produktów będzie można niebawem przeczytać :)


Pojawią się również makijaże, kolorowe i bardziej spokojne. Mam nadzieję że Wam się spodobają :)



Miałyście już jakieś kosmetyki z olejkiem arganowym? Jeśli tak, to bardzo Was proszę żebyście się podzieliły ze mną swoją opinią :) 

5 komentarzy:

  1. Peeling jest bardzo przyjemny w użyciu :) chociaż jak dla mnie to drobinki nie są grube, jednak ścierają fajnie :)
    A ta odżywka "paznokcie twarde jak diament" to dla mnie porażka, zahamowała mi wzorst pazurków, przy dwóch warstwach już odchodziła płatami ;/ zdecydowanie bardziej wolę 8w1. ;)
    Czekam z niecierpliwością na Twoje opinie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za produktami Eveline Cosmetics, może temu że trafiam na same buble :( ciekawa jestem Twoich opini :) pozdrawiam ! i zapraszam do siebie www.nazywamsiemania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. eh..mój internet robi mi dzisiaj psikusy... jeszcze raz :P mam szampon z olejkiem arganowym i jest boski, a ta odżywka z diamentem u mnie się sprawdziła świetnie ta samo jako 8 w 1 :)) czekam na recenzje i mani :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. już się nie mogę doczekać Twojego zdobienia! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*