piątek, 25 kwietnia 2014

Arganowy gruboziarnisty peeling normalizujący 3w1 od Eveline

Dziś mam dla Was już ostatnią arganową nowość od Eveline.  Muszę Wam powiedzieć że ten produkt absolutnie spełnił moje oczekiwania. Chcecie go lepiej poznać?




 
Oto co na temat peelingu mówi nam producent:

Gruboziarnisty peeling do twarzy polecany jest dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery mieszanej i tłustej. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym skutecznie złuszcza i usuwa martwe komórki naskórka, odblokowuje i oczyszcza pory. Normalizuje wydzielanie sebum, wygładza i wyrównuje niedoskonałości skóry. Peeling idealnie przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych o udowodnionej skuteczności działania LUXURY OF YOUTH COMPLEX™ gwarantuje natychmiastowe rezultaty.

SKŁADNIKI AKTYWNE NAJNOWSZEJ GENERACJI
OLEJEK ARGANOWYpobudza komórki skóry do intensywnej odnowy. PROTEINY JEDWABIU normalizują funkcje gruczołów łojowych, niwelując błyszczenie się cery. KWAS HIALURONOWY nawilża i wygładza. EKSTRAKT Z HAMAMELISU zmiękcza i ściąga naskórek, zmniejszając widoczność porów. Poprawia mikrocyrkulację, wycisza zaczerwienienia i ujednolica koloryt skóry. KOMPLEKS WITAMIN A, E, F skutecznie opóźnia procesy starzenia się skóry, dodaje cerze blasku i świeżości. ALANTOINA łagodzi podrażnienia, przynosząc natychmiastowe ukojenie.

 Formuła bogata w aktywne mikrogranulki delikatnie usuwa obumarłe komórki, likwidując szorstkość i łuszczenie się naskórka.


Oto moja opinia:

Opakowanie
Bardzo poręczne. Tubka jest wykonana z miękkiego  plastikowego tworzywa, nie jest ono śliskie dzięki czemu nie wyślizguje się z rąk podczas aplikacji. Grafika na opakowaniu podobna do całej linii arganowej, biało – pomarańczowo – brązowa kolorystyka dominuje, przez co opakowanie wygląda estetycznie.


 
Konsystencja i aplikacja:
Konsystencja dość gęsta, działa to na plus peelingu, nie rozpływa się po ręce, świetnie rozprowadza się po twarzy.  Mam wrażenie że ten peeling jest raczej drobnoziarnisty, drobinki są bardzo delikatne, subtelnie złuszczają  naskórek i pod palcami nie czuć grubych drobinek a drobne.   Aplikacja bez większych problemów, dozownik bardzo dobrze spełnia swoją funkcję, zatrzask jest mocny i bardzo dobrze, bo mamy pewność że nie otworzy nam się w razie upadku z szafki :)



Działanie:
Jestem pod wrażeniem. Szczerze Wam powiem,  myślałam że ten  produkt spodoba mi się najmniej, jednak podoba mi się bardzo. Cieszę się ogromnie, że peeling posiada kwas hialuronowy co powoduje że moja skóra nie staje się suchym wiórem po zastosowaniu produktu. W ogóle uwielbiam wszystko co ma kwas hialuronowy! J Bardzo podoba mi się też to, że mój naskórek jest złuszczany bardzo delikatnie i to że moja skóra po użyciu produktu jest gładziutka. Nie czuję dyskomfortu podczas zabiegu peelingowania, co wcześniej mi się dość często zdarzało.  Dodatkowym plusem jest to, że łagodnie oczyszcza pory i wysusza niedoskonałości.
Co do blasku i świeżości skóry – nie zaobserwowałam zmian.


Wydajność:
Możemy być pewne że produkt wystarczy nam na długo.  Bardzo mała ilość wystarcza na dokładny peeling całej twarzy.


Moja odczucia:
Na pewno będzie to jeden z moich ulubionych peelingów.  Podoba mi się skład – mój ukochany kwas  hialuronowy i inne składniki, podoba mi się konsystencja, działanie i aplikacja – czego chcieć więcej?  Jestem pewna że sięgnę po następne opakowanie, choć nie będzie to prędko, bo jak już wspominałam jest mega wydajny :)

Pojemność:  60ml
Cena: ok. 11 zł
Dostępność: w drogeriach


Jeśli szukacie łagodnego i niewysuszającego peelingu, ten produkt jest dla Was :)
A Wy macie swoje ulubione peelingi, a może próbowałyście już tego?






7 komentarzy:

  1. Hmm wygląda bardzo ciekawie, nie wiem tylko czy jak dla mnie nie był by zbyt gruboziarnisty, chyba wolałabym coś delikatniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak już pisałam, ten peeling jest tak delikatny, że ja bym go gruboziarnistym nie nazwała :) Jest super delikatny, polubiłam go :D

      Usuń
  2. miałam ten peeling i też byłam zadowolona, robił to co miał robić bez podrażnień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go chce! Za 4 tyg jadę do Polski i jestem pewna ze wrócę z nim w bagazu ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*