piątek, 7 marca 2014

Pigment Essence

Uważam, że zakupienie pigmentu od Essence było bardzo dobrym posunięciem :) Gdy zobaczyłam jaki jest piękny, pobiegłam po drugi :) Mój pierwszy pigment to 08 cop & copper - piękny kolor starego złota, które na pewno nie raz użyję i  jako cień i do jakiegoś mani :) 


Na oku mam:
Baza pod cienie Artdeco
Cień złoty Pupa Milano Luminys 501
Pigment sypki Essence 08 cop & copper
Mineralny cień sypki Artdeco 85 Shimmering brown
Liner czarny Wibo
Sztuczne rzęsy Magic Girl







Pomadka:
Jest intensywnie pomarańczowa ale po nałożeniu pędzelkiem zdecydowanie łagodnieje, zostawiając delikatną poświatę koloru. Podkreśliłam ją dodatkowo błyszczykiem z MUF, o którym pisałam dwa posty temu. Szminka jest z jesiennej kolekcji Artdeco, kolor 435.








Pozostałe kosmetyki:
Tusz: Long Lasting IsaDora
Podkład: Revlon Fotoready 004 Nude
Puder: Artdeco Mineral Powder Foundation 3
Rozświetlacz: Artdeco Glam Couture Baked Powder
Róż: Artdeco Three-colour blusher (kolekcja wiosenna 2013)

1 komentarz:

  1. Piękny makijaż :) lubię taka kolorystykę na oku. Rzęsy bajeczne :

    Ps. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*