piątek, 14 marca 2014

Kolorowo

Ostatnio chciałam sprawdzić jak na oku będą wyglądały razem fiolet i zieleń.  Inspirując się prześlicznym makijażem Katosu, postanowiłam coś zdziałać. :)


Oczy:
Baza pod cienie Artdeco
Fioletowy cień Luminys 10 Pupa Milano
Złoty cień Luminys 501 Pupa Milano
Zielony cień sypki Bottle 7102 Gosh
Brązowy cień mineralny 85 Artdeco
Liner czarny Wibo 
Sztuczne rzęsy Magic Girl









Pozostałe kosmetyki:
Tusz: Long Lasting IsaDora
Brązowy żel stylizujący brwi: Wibo
Podkład: Revlon Colorstay 180 Sand Beige do suchej skóry
Puder: Artdeco Mineral Powder Foundation 3
Rozświetlacz: Artdeco Glam Couture Baked Powder
Róż: Artdeco Three-colour blusher (kolekcja wiosenna 2013)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje makijaże :D na początku było mi smutno, że z powodu pracy wrzucasz mniej paznokci, ale to co pokazujesz tak mi się podoba, że z przyjemnością oglądam kolejne posty :D tak trzymaj! Ten wczorajszy make up jest fantastyczny, a i ten bardzo mi się podoba, wszystkie są inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że mi też jest przykro że nie mam już czasu na paznokcie, staram się jak mogę, ale make up zajmuje mi o wiele mniej czasu niż porządne mani, bo przecież byle jakiego Wam nie będę pokazywała :) Uczę się troszkę malować bo to na pewno mi się kiedyś przyda :D

      Usuń
  2. piękna kreska i rzęsy :) generalnie cały makijaż jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny makijaż, w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż :) jakiego kleju używasz do sztucznych rzęs ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mam klej z Misslyn - klei super :) Mam zamiar kupić duo z Inglota - słyszałam że dobry :)

      Usuń
  5. Przepiękna, perfekcyjna kreska!! :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*