poniedziałek, 30 marca 2015

Soooczyście :)

Witam, witam :D

Dziś mam dla Was szybki post z soczyście kolorowym makijażem :)

W roli głównej paletka Sleek Ultra Matte Bright i nowe linery z Lovely :D




Tak jak już wspomniałam główną rolę grają tu cienie z paletki Ultra Matte Bright, a dokładnie Bamm!; Strike; Pout;Dragon Fly i Bolt :)







Linery z najnowszej kolekcji Lovely Butterfly - do tego makijażu wybrałam zielony i niebieski :)



Zapraszam! 







I jak? 
Czujecie już  wiosnę?? :D 


Recenzję palety  i przepięknych linerów wkrótce! :)

12 komentarzy:

  1. Piękny! Świetnie zgrane kolory, a te eyelinery! Znów chyba jestem do tyłu... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyglądają jakby były lustrzanym odbiciem :D piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są :) niestety zdjęcia drugiego oka nie wyszły - miałam coś na obiektywie i nie zwróciłam uwagi ;/ Ale przynajmniej tyle udało się uratować :D

      Usuń
    2. O zobacz :D plus za spostrzegawczość dla mnie :D

      Usuń
  3. Wow, fantastycznie! muszę wypróbować takie cieniowane kreski tymi eyelinerami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowny makijaż, jestem ciekawa tych eyelinerów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*