niedziela, 29 marca 2015

My Secret Hot Colors New Palette

Witam moje drogie :)

Dziś post o bardzo wyczekiwanej nowości - nowych paletkach My Secret Hot Colors :)
Jak tylko się pojawiły pobiegłam do Natury by je przygarnąć :)

Chcecie znać moje zdanie o nich??





Cienie te mieszczą się w niewielkiej grupie kosmetyków drogeryjnych których używam. Naprawdę bardzo je lubię :) 

Recenzję tej starszej, neonowej paletki Hot Colors możecie przypomnieć sobie TU

Nie będę pisała nowej recenzji, bo w zasadzie mało się zmieniło, może troszkę konsystencja :)
Kolory są świetnie napigmentowane, tak jak poprzednio.
Świetnie się rozprowadzają i blendują :) 
Na białej bazie kolory są prześliczne - solo troszke mniej napigmentowane ale i tak wspaniałe.

Jeśli szukacie czegoś kolorowego w rozsądnej cenie - odwiedźcie koniecznie Drogerię Natura :)






Shake Colors


Revolt Against The Nude 




Oto jak prezentują się na oku:









To będą moje ulubione wiosenne palety! :) 


13 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda, szczególnie druga, "energetyczna" opcja:)
    Podoba mi się podkreślone kolorem oko, ale sama dodaję na nie coś innego niż brąz, czerń czy beż może z dwa razy do roku. Czas się przełamać i poeksperymentować więcej z kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale napigmentowane te cienie :)
    Świetne makijaże oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam shake colors i jestem zachwycona tymi barwami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory w tej palecie są magiczne, muszę je mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem pigmentacji. Chyba jeszcze nie przywykłam, że tanie nie znaczy złe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo się przełamywałam, ale cieszę się że w w drogerii też można znaleźć perełki :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*