czwartek, 26 marca 2015

Metamorfoza Sylwii

Witam moje drogie :)

Dziś przychodzę do Was z drugą metamorfozą :) tym razem będzie to Sylwia :)





Sylwia powiedziała mi że najlepiej czuje się w błękitach. 
Ja osobiście kocham wszystkie niebieskie cienie, nie mogłam więc jej tego odmowić :D
Chciałam zrobić jej coś mocniejszego niż zazwyczaj nosi i chyba mi się udało :) 

Podkład to Revlon do cery suchej 150
Puder sypki transparentny Fixing ArtDeco
Bronzer Bahama mama z The Balm
 Róż ArtDeco tree color
 Baza po cienie ArtDeco
 Kredka do brwi Misslyn 05
Cień zloty Vintage Romance Sleek 
Cień morski  i fioletowy pochodzą z paletki Technic Electric Beauty
Tusz do rzęs ArtDeco Volume Sensation Mascara
Sztuczne rzęsy Ardell 
Błyszczyk The Balm Bam!

Zdjęcia robiła Aleksandra - KLIK








Co myślicie o metamorfozie Sylwii?? :)

4 komentarze:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*