sobota, 29 czerwca 2013

Domówkowo

Wczoraj mój kochany mąż zakomunikował mi że idziemy na domówkę do znajomych - jego znajomych - których ja nie znam ;/ Co prawda mówiłam mu w połowie tygodnia że chcę w tą sobotę, czyli dziś, pojechać na koncert Łez, który jest całkiem niedaleko... powiedział że nie słyszał... Ech, mężczyźni. 
Nie chciałam się kłócić i zgodziłam się na domówkę, kierując się chęcią poznania nowych znajomych męża :) Ludzie mnie nie znają, więc nie chciałam pomalować paznokci na jakiś neon czy coś i od wczoraj się zastanawiałam nad zdobieniem... Wybawienie przyszło z bloga Nail Art Addict, widziałam u niej śliczne biało-czarne paznokcie z różowymi różyczkami - postanowiłam takie zrobić :)

Jak myślicie, zwrócą na siebie delikatnie uwagę? Nie przesadziłam? 










I na koniec mój kot wystawiający jęzor :)


20 komentarzy:

  1. śliczne paznokcie i milusi kot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pazurki. różyczki wyglądają bardzo realistycznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. e tam, trzeba było walnąć na pazurki neon i do tego jakiś snobistyczny indie! niech ludziska od razu wiedzą, że malowanie pazurków to nasze nie hobby ale filozofia! ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie każdy tak lubi epatować swoimi zdolnościami :) Ja chciałam im pokazać że coś potrafię, ale nie chciałam wywołać szoku :D

      Usuń
  4. będą idealne na tą okazje bo sa piękneee :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z najgorętszych motywów w tym sezonie na paznokciach, rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie tylko twój taki jest mój także, udaje że nie słyszy ... hehhe a pazurki śliczne pewnie pozazdrościła tamta kobieca osóbka takich pazurków

    OdpowiedzUsuń
  7. z takimi paznokciami na pewno przykujesz uwagę!
    piękne wykonanie - niech wiedzą, z kim mają do czynienia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczniutkie <3 chcociaż ja na Twoim miejscu zrobiłabym coś strasznie neonowego, widocznego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne! róże wyszły magicznie.. jestem pod wrażeniem.. niezły wybór..:D Powiem Ci, że ludzie to są dziwni.. neon nikomu oprócz bloggerek się nie spodobał:D w sumie mam to w dupie.. najważniejsze jak ja się z czym czuję... ale rozumiem, że pierwsze spotkanie, to chce się jakoś wypaść:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z tym nie zgodzę... W moim otoczeniu wielu osobom podobają się neony, tylko nie każdy chce je nosić... Ja wybrałam na wczoraj stonowany wzór, nie chciałam im na 'dzień dobry' świecić po oczach neonem :)

      Usuń
    2. Możliwe.. ja się obracam chwilowo w kręgach osiedlowych sklepów warzywniczych i tam bywa różnie:D

      Usuń
  10. ślicznie :D pięknie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne, zwracające uwagę, lecz w miarę stonowane :) A co do zdobienia od strony technicznej - bardzo mi się podoba! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. po prostu świetne, uwielbiam ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie idealne! Nigdy za wiele różyczek! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam już to zdobienie chyba u Joanny Redy :) Jest wyjątkowo efektowne, sama muszę go spróbować. Paznokcie z całą pewnością przykuwają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób wykonywało ten wzór, nie sposób mu się oprzeć, bo jest cudowny! :)

      Usuń
  15. no zajebiste są i tyle! ;)
    przepiękne wykonanie. efekt na pewno wywołały, bo jak nie to nie wiem co to za ludzie ;D
    fantastycznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyszło:)

    Popieram twój wybór:) Idąc w towarzystwo, którego się nie zna, należy zachować "bezpieczeństwo":)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*