sobota, 3 stycznia 2015

Metamorfoza Moni

Witam Kochane :)

Dziś mam dla Was małą metamorfozę :)
Nie napracowałam się za bardzo, bo moja przyjaciółka Monia ma bardzo dobre oczy do malowania!
Są przepiękne, duże i głęboko osadzone :)

Wybrałam dla niej fiolet, choć w zieleni też Moni pięknie :) 
Miałam okazję malować ją już 3 raz i powiem Wam że nie ostatni raz pojawia się na blogu :D



Monia przeważnie nosi bardzo prosty makijaż składający się tylko z kreski.
Pokazałam jej, że ślicznie będzie wyglądała i w kolorowym makijażu :)











Mam nadzieję że się Wam podoba :)

6 komentarzy:

  1. Prześliczne oczy i faktycznie wielkie pole do popisu ! :) Ale z brwiami duzo pracy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kochana, nie można mieć wszystkiego :) Ale pracujemy nad brwiami, pracujemy :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ten makijaż, dzięki niemu Monika wygląda na kobietę pewną siebie i zdecydowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna metamorfoza! Modelka aż opromieniała!:))) Pięknie je w fiolecie! I ten jej pieprzyk:) dobra robota!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brwi może faktycznie nie takie jak trzeba, ale powiem szczerze, że w pierwszym momencie nie zwróciłam na nie uwagi!:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*