wtorek, 11 listopada 2014

Paleta z Ebay - dobra paleta?

Witajcie moje drogie!

Przepraszam Was kochane za moją nieobecność na blogu, ale w moim życiu dużo się działo i dalej się dzieje... Niestety jestem ciągle chora co uniemożliwia mi  lekko funkcjonowanie... Małymi kroczkami chciałabym do Was wrócić i mam nadzieję że mi się to uda :)


Przechodząc do sedna!
Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o palecie cieni, którą z Ebay'a zamówiła mi Nail Art Addict :)







Paleta nie była droga - koszt około 18 zł



Opakowanie:
Nie jest mega solidne, ale też nie jest najgorsze - takie jak możemy spotkać w chińskich centrach. Zatrzaskuje się całkiem nieźle, nie otwiera się przy przewożeniu.

Konsystencja i aplikacja:
Cienie te należą do grupy cieni suchych. Strasznie się kruszą i z nabieraniem  na pędzel jest problem. 
Położone na bazę dość dobrze się rozprowadzają, kolory są napigmentowane, jednak w ciągu dnia troszkę bledną...  Dość ciężko się je rozciera, dlatego nie polecam początkującym. 

Moja opinia:
Jak na tę cenę cienie nie są najgorsze. Z dobrą bazą się bardzo fajnie prezentują. Na bazie się nie osypują i się nie wałkują. Kolory zadowalająco intensywne :) 



Przypadkowe kolory:






Makijaże:








Te z Was które śledzą mnie na instagramie wiedzą że zmieniłam kolor włosów :)
Teraz wyglądam tak:





6 komentarzy:

  1. Łaaa jak pieknie Ci w tym nowym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam "podobnych" cieni też paletkę ale jest ich 120 i razem z kompletem pędzli 24 wydałam jakiś około 100 zł. Może to ta sama firma bo opis Twoich cieni mogę podpiąć do swoich.

    OdpowiedzUsuń
  3. 18 zł?! wow haha :D
    świetny kolor włosów, szałowo wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowo wyglądasz w tych włosach!!!! <3 <3 Aż żałuję, że ja z czerwieni zeszłam na blond... Tęsknię za tym kolorem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. W tych czerwonych włosach wyglądasz na prawdziwą devil girl ]:-> super!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*