środa, 19 listopada 2014

Jesienne oko

Witajcie! 


Nadeszła niestety ta brzydsza część jesieni...
W tym czasie bardzo lubię 'stroić się' w ciemne kolory :) Kocham burgundy, zgniłe zielenie i intensywne fiolety! Dziś mam dla Was makijaż w odcieniach ziemi z odrobinką koloru :)




Niestety makijaże pojawiają się coraz rzadziej, gdyż stan mojej cery jest fatalny...
Mam ostre zapalenie skóry z którym bardzo ciężko walczyć... Nie da się tego od razu wyleczyć niestety, ale nie tracę nadziei i walczę dalej :) 



Oczy:
Baza pod cienie Artdeco
Cienie do powiek - czwórki z Make Up Factory 04
Fioletowy cień z paletki Arabian Nights Sleek
Liner czarny Pupa Milano
Tusz do rzęs Lash Designer Artedeco 
Sztuczne rzęsy Ardell
Kredka do brwi Make Up Factory 03








Pozostałe kosmetyki:
Podkład Revlon Photoready 004 Nude
Transparentny puder sypki Fixing Artdeco
Korektor pod oczy Inglot 001
Korektor na niedoskonałości Kobo 001 Sand
Bronzer W7 Honolulu
Róż do policzków tree color Make Up Factory
Błyszczyk do ust Creamy Lip Color 80. Make Up Factory 


Mam nadzieję że kolorystyka się Wam podoba :) 

6 komentarzy:

  1. bardzo wyraźny makijaż, widać w nim powiew jesieni

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie pomalowane oczy. Podoba mi się takie połączenie kolorów. Wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sobie patrzę na ten makijaż i stwierdzamy, że mogę go wykonać matową paletką sleek...
    Super!
    Będę obserwować:)
    Pozdrawiam :)
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*