piątek, 4 lipca 2014

Nowości - cz. II :)

Witam Was moje drogie :)
Wczoraj miałyście okazję obejrzeć moją nową kolorówkę, kto jeszcze nie widział to odsyłam do posta wczorajszego - KLIK -
Dziś zaprezentuję Wam kilka nowości lakierowych oraz podkładowych :D







Zacznijmy od podkładów :)
W mojej kosmetyczce zawsze był jeden podkład, góra dwa - dla własnego użytku. Teraz gdy maluję inne dziewczyny, musiałam zaopatrzyć się w większą ilość kolorów :)
Mój wybór padł na Revlon. Wiem z doświadczenia, że podkład Colorstay jest podkładem bardzo dobrze kamuflującym niedoskonałości i można go dostać w dwóch wariantach - do cery tłustej i mieszanej oraz do suchej i normalnej. Ja mam wybrane kolory z obu :)
W mojej kolekcji jest 9 kolorów :)


Mam już też w swojej ofercie podkłady bezolejowe z ArtDeco. Udało mi się odkupić prawie pełne testery :)
Świetnie wygładzają i ujednolicają cerę :) Odkupiłam 6 kolorków :) 



Z ciekawości też kupiłam podkład Dr Ireny Eris, ale powiem Wam że średnio się sprawdza na klientach. Dla mnie jest za ciemny :( 



Ostatnio rozpieściłam się troszkę i pozwoliłam sobie na zakup dwóch lakierów z Pupy i trzech kolorków z Make Up Factory :)



A wczoraj przyjechało do mnie zamówienie z colorowo! Oj piękne te holosie :)



Z nowości do pielęgnacji to mam malutko rzeczy. 
Zakupiłam płyn micelarny z Dermiki  do cery wrażliwej by oczyszczać cerę klientkom przed makijażem :)
Póki co płyn się sprawdza idealnie :)




Z mintishopu zamówiłam szampon suchy do włosów Batiste - jakbym wiedziała że teraz będą w biedronce to bym zaczekała :D


Na koniec coś, co dawno chodziło mi po głowie - Bio - Oil. 
Na razie stosuje miesiąc i widać poprawę - mam straszne rozstępy - ale na efekty trzeba poczekać jeszcze :)
Już teraz mogę powiedzieć, że zniknęły mi przebarwienia z twarzy.
Kupiłam go za namową przedstawicielki Dermiki, za 120 ml zapłaciłam 40 zł :)
Nie patrzcie na ogromne zużycie, bo odlałam go mamie i siostrze, sama zużyłam niewiele, bo płyn jest bardzo wydajny. 


I to koniec nowości :) Recenzję produktów - tych z wczoraj i z dziś, będę robiła systematycznie. Myślę że powinno mi wyjść 2 recenzje w tygodniu, chcecie? :) 
Jeśli macie i używacie jakiegoś produktu, to podzielcie się ze mną opinią :D 


16 komentarzy:

  1. zastanawiam się od dawna na tym Revlonem, ale jakoś nie mogę się przełamać do cięższej formuły.
    Holosy do mnie mam nadzieję, ze dotrą dzisiaj. Czekam z niecierpliwością na nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj warto było na nie czekać! :)
      Ja na lato wybrałam podkład Revlon ale rozświetlający Photoready. Spisuje się wyśmienicie :)

      Usuń
  2. Holosie wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ile podkładów <3 Holograficzne lakiery też uwielbiam, zwłaszcza te Colour Alike :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze lakiery tej firmy - mam nadzieję że nie ostatnie :)

      Usuń
  4. wooooow ile podkładów :D aaa te lakiery bardzo mnie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bio oil zawsze mnie ciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na pazurki tym razem ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą jak będę miała więcej wolnego czasu :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać aż je wypróbuję! :)

      Usuń
  8. co do Bio-Oila to używałam w ciąży a mimo to rozstępy się pojawiły :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Bio - Oil głównie usuwa rozstępy i blizny a nie zapobiega pojawianiu się ich. Rozstępy prawdopodobnie robią się jak człowiek ma za mało melaniny.

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*