sobota, 7 czerwca 2014

Niebieskie oczy, czerwony błyszczyk czyli look na sobotę

Witajcie moje drogie :)
Dziś mam przyjemność Wam przedstawić mój dzisiejszy makijaż. 
Lubię w sobotę poszaleć, może dlatego że w końcu to weekend, który ja zresztą ( jak każdy jeden) spędzam w pracy :(   No ale ja nie o tym :P

Dziś miałam zamiar zarzucić na siebie nowo zakupioną koszulę (biała w delikatne niebieskie paseczki), ale zrobiło się za ciepło i skończyło się na niebieskiej sukience w czarne grochy :) Z tego powodu też na mej powiece wylądowało coś niebieskiego :D



Oczy:
Baza pod cienie Artdeco
 Tusz do rzęs Big Volume Lash Eveline Cosmetics
Liner czarny Artdeco
  Cień złoty Pupa Milano Luminys 
Cień Kobo 21 Green Pistachio
Cień granatowy Inglot - numer dopiszę później bo zapomniałam ;/
Sztuczne rzęsy Misslyn model 01 







Pozostałe kosmetyki:
  Błyszczyk do ust Golden Rose Luxury 14
 Brązowa kredka do brwi Catrice 040 Don't Let Me Brow'n
Podkład: Revlon Photoready 004 Nude
Korektor na przebarwienia Kobo 01 Sand
 Korektor pod oczy Inglot 91
Puder: Artdeco Mineral Powder Foundation 3
Rozświetlacz: Artdeco Glam Couture Baked Powder
 Róż: Artdeco Three-colour blusher Glam Vintage 


Na koniec pokażę Wam błyszczyk z bliska :)
Powiem Wam że baaardzo go lubię, ale mogłam wziąć kolor bardziej 'dzienny', bo ten to ciemny koral, na zdjęciach prawie czerwień.





Macie ten błyszczyk, lubicie?
Ja nie jestem fanką niebieskiego na powiekach, ale powiem Wam że ten granat z Inglota mnie tak zauroczył, że będę go nosiła częściej! :) 

2 komentarze:

  1. Też ostatnio mam straszną ochotę na granat! U Ciebie prezentuje się bardzo twarzowo :)

    Tego błyszczyka nie mam, ale wygląda tak ciekawie, że chyba się nim bliżej zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*