sobota, 25 stycznia 2014

Mix

Zaniedbuje Was niewiarygodnie, ale uwierzcie mi, nie mam czasu... Moje życie wywróciło się do góry nogami i nie może dojść do ładu. Za dużo się dzieje. Teraz jestem w pracy i znalazłam momencik żeby do Was napisać. Chciałam Wam pokazać co obecnie mam na paznokciach, bo poprzednich mani nie zdąże Wam pokazać.....
Maluje teraz rzeczy proste, nie wymagające ode mnie dużego wkładu i zajmujące mało czasu, tak więc dziś mam na swych paznokciach french w kropki, klasyka ale w troszkę innym wydaniu :) 






Ostatnimi czasy zaczęłam bawić się troszkę makijażem i pokaże Wam co z tego wyszło - moje pierwsze próby :)





Tak wiem, jest różowy, ale chciałam wypróbować nową paletkę od GR z neonowymi kolorkami i akurat mi padło na róż. Co myślicie, może być? Nie ma tragedii? 




A dziś już normalnie, w chłodniejszych kolorach :)




Mam nadzieję, że uda mi się wygospodarować troszkę czasu dla Was w najbliższych dniach, mam Wam tyleeeeee do pokazania! :)

15 komentarzy:

  1. makijaż ładniutki pomimo,ze różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem co mi bardziej ssie podoba makijaż czy paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten różowy cień jest super! jestem ciekawa jak ta neonowa paleta wygląda, musi być fantastyczna! super zdobienie i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż ! ale paznokcie rewelacyjne ! i ta długość <3 ehh... zazdroszczę :p

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja jak pieknie wyglądasz :D pierwsza propozycja z różem jest och cudoooo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki mani, makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście ten cień także wygląda bardzo atrakcyjnie na powiecie :)
    Śliczny masz kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kropki w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*