niedziela, 22 września 2013

Gradiencik z panterką

Krótko - gradiencik z panterką. :)









14 komentarzy:

  1. świetne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ;) Jeszcze dla mnie laika przydał by się instruktaż za pomocą czego powstało to cudo :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ładnie, jeszcze to połączenie kolorków - cudo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałabym panterkę na gradiencie z kolorem czerwonym :) masz sposób na uratowanie zaradtego paznokcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam :( Ja zawsze ścinam i dorabiam tipsa :)

      Usuń
  5. świetne zdobienie :) i jaka drobniutka panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny gradient, i całość ogólnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne cieniowanie, szczególnie podoba mi się to w zieleniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne!! jestem pod dużym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie to wygląda! :) Ja też zabrałam się za prowadzenie bloga, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*