wtorek, 6 sierpnia 2013

Konkurs Silcare z letnim zdobieniem

Ostatnio brałam udział w konkursie organizowanym przez firmę Silcare. Wykonałam 4 stylizacje paznokci, jedna przypadła jury do gustu :) Nie wymyśliłam zdobienia jednak sama, zainspirowana Kingą zNail Art by EssyFloressy i za jej zgodą wykonałam wzór jej pomysłu i posłałam na konkurs :) Wzór ten zdobył wyróżnienie i dostałam bon o wartości 50 zł na zakupy w ich sklepie internetowym. Chyba się nagrodą podzielę z Kingą :)

A oto wzór który przyniósł mi nagrodę:








TU odnośnik do oryginalnej wersji zdobienia Kingi :)
Resztę konkursowych wzorów pokażę Wam w następnym poście :)

13 komentarzy:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*