wtorek, 16 lipca 2013

Owocowy projekt tydzień VII - Ananas

Szczerze Wam powiem, że nie miałam pojęcia co mam  tu zmalować... Dziewczyny zmalowały już piękne duże ananaski, ja nie chciałam się powtarzać, no ale było to nieuniknione.. :)

Moje ananaski:









Mam do Was jeszcze pytanie:
Czy jest coś co mogłabym zmienić / dodać / usunąć by blog był bardziej ciekawy i interesujący? Czy chciałybyście poczytać moje opinie na temat przedstawianych przeze mnie lakierów??
Czekam na Wasze propozycje i uwagi :)

21 komentarzy:

  1. Ja pierdziele!!! Ale wymyśliłaś! Genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. po prostu jak z półki,mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne ananasy, najlepsze te w plasterkach

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł z tymi plasterkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne są te ananasy!! jesteś niesamowita :) i te plasterki są świetne!
    a co do zmian ja chętnie bym poczytała Twoją opinię na temat lakierów których używasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ananasy w plasterkach- mistrzowstwo! genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Plasterki wymiatają
    A może dopisywałabyś numerki lakierów na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne szczególnie te plasterki :)
    A recenzje lakierków chętnie bym poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super jest ;)
    ja to bym zmieniła lekko wygląd bloga, a o lakierach jasne ze chce poczytać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo się znam na zmianie wyglądu :P A od dziś już zaczną wchodzić recenzje :D

      Usuń
  10. Super i ta inna faktura przy plasterkach O_0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci się przyznać że wyszła przez przypadek :D

      Usuń
    2. Co do lakierów super, że dajesz fotki. Mogła byś jeszcze podpisać zdjęcie ich numerami. Jak ktoś chciał by taki lakier wiedział by jakiego opakowania i numerku szukać :)

      Usuń
    3. Jasne, będę podpisywać :)

      Usuń
  11. Plasterki są super! :D Same ananasy też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja... plasterki jak żywe! o ile można się tak o nich wypowiedzieć ;P
    świetne mani :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*