piątek, 11 stycznia 2013

Złoto z aplikacjami

przedstawiam Wam paznokcie w kolorze nude z dodatkiem złotych i niebieskich aplikacji. Wydaje mi się że przez nude i złoto zyskują elegancki charakter :) Świetnie odbijają światło, niestety zdjęcie nie oddaje w pełni ich uroku :)

lakiery jakich użyłam na końcu.

Jeżeli podobają się Wam moje stylizacje paznokci zapraszam na moją stronkę na fb
https://www.facebook.com/pages/Love-for-nails/574021512613346?ref=ts&fref=ts


Tak wyglądają w wersji I:





A tak w wersji II : 







1 komentarz:

  1. Fajny pomysł na wykorzystanie kostki holograficznej :) nie wiem, która wersja bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*