piątek, 11 stycznia 2013

french

prezentuję Wam  paznokcie wykonane z myślą o tych dziewczynach które wybierają się w tym roku na studniówki chcą niby coś klasycznego ale z nutką nowości ;) Przedstawiam Wam moją propozycję - klasyczny biały french połączony z karmelem i złotymi aplikacjami :) Karmel można zamienić na inny kolor np. pod kolor dodatków :) Aplikacje wyglądają jakby były zielone ale to przez światło :D

Lakiery jakich użyłam na końcu.

 jeżeli podobają Wam się moje stylizacje paznokci zapraszam na moją stronkę na fb: 
https://www.facebook.com/pages/Love-for-nails/574021512613346?ref=ts&fref=ts







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*