piątek, 1 maja 2015

Porównanie podkładów z różnych grup cenowych

Witam Was moje drogie! 

Obiecałam ostatnio post, który będzie porównywał 7 podkładów o rożnej cenie... i oto nadchodzi...
Post metrowiec! 

Będzie długo, będzie dużo! 
Zapraszam! :)


Pod lupę wzięłam:

- All Matte plus Catrice
- Nude Illusion Catrice
- Colorstay Revlon
- Ultimate Stay Misslyn
- Photoready Revlon
- Fondotinta ultra levigante Pupa Milano
- All Natural Make Up Factory


Mój typ cery:

Jestem posiadaczką cery suchej. Mam bardzo jasną karnację. Skłonności do przebarwień i wyprysków od zawsze... Muszę nawilżać bardzo swoją cerę bo inaczej mam miejsca tak suche, że podkład nie chce się do nich przykleić. Suche skórki są moją zmorą... 


Przy każdym makijażu został użyty kamuflaż Artdeco nr 11


ALL MATTE PLUS CATRICE 

Podkład do cery tłustej i mieszanej.


Cena: 26zł 
Pojemność: 30ml



Moja opinia: 
 Średnio kryjący podkład o satynowym wykończeniu. Nie powiem żeby rzucił mnie na kolana, ale nie był zły. Konsystencja po rozsmarowaniu wydaje się nieco sucha, jak przy podkładach silnie matujących. Rozprowadza się dobrze, jest wydajny. Kryje tak jak już wspomniałam średnio, nie jestem zadowolona z pokrycia wyprysków, mimo użytego kamuflażu. Satynowe wykończenie było bardzo widoczne. Podkreśla suche skórki.  Po ugruntowaniu go pudrem sypkim, wybijał się strasznie w zmarszczki mimiczne. Inne produkty (bronzer, róż, rozświetlacz) rozprowadzały się na nim całkiem nieźle. Gdy zdjęłam okulary przeciwsłoneczne, miałam na nich podkład w sporej ilości, niestety na nosie nie zostało go za wiele, i nie było możliwości poprawy, bo nie chciał współpracować... Miałam dwie czerwone plamy na nosie... Po 12 godzinach nie zmienił swojego koloru, nie wytarł się w innych miejscach niż nos. Nie czułam się komfortowo mając go na twarzy.  Cały czas bałam się, że jak go dotknę to zostanie mi na ręce nie na twarzy... Wysuszył mi cerę. 
Mogę stwierdzić, że dla cery mieszanej może on być odpowiedni, dla cery suchej - zdecydowanie odradzam! Jednak w okresie letnim gdy moja cera będzie bardziej tłusta, może się sprawdzić lepiej :)







NUDE ILLUSION CATRICE

Podkład do cery tłustej i mieszanej.

Cena: 36 zł
Pojemność: 30 ml 



Moja opinia:
Kryjący podkład matujący. Muszę przyznać że podkład ten przypadł mi do gustu. Konsystencja jest mniej sucha niż w poprzednim podkładzie, rozprowadza się fajnie. Jedna, cienka warstwa wystarcza by ładnie wyrównać koloryt i zakryć niedoskonałości. Pozostawia na skórze satnynowo/matowe wykończenie. Delikatnie wbija się w zmarszczki, ale po ugruntowaniu go pudrem sypkim, wszystko jest ok. Troszkę podkreśla suche skórki. Nie czuje się go na skórze, jednak widać go. Ujednolica się z cerą, ale dobrze się nie 'wchłania' w nią i pozostawia nieprzyjemny dla oka... meszek?? Niestety ma on tendencję do ścierania się, tak jak poprzedni, przez okulary słoneczne a także wokół ust i na brodzie. Po 12 godzinach noszenia nie zauważyłam zmian w kolorze. Troszkę ściągnął mi skórę, co spowodowało że po 6 godzinach noszenia nie czułam się zbyt komfortowo... Będzie dobry na lato  :)




COLORSTAY REVLON 

Podkład do cery suchej i normalnej. 

Cena: 39,90 zł
Pojemność: 30 ml 


Moja opinia:
Bardzo kryjący podkład. To chyba jeden z najbardziej znanych podkładów. Świetnie kryje zaczerwienienia i niedoskonałości. Ja używam wersji do cery suchej i normalnej. Konsystencja jest lekko sucha, rozprowadza się bardzo dobrze i zaraz ujednolica się z cerą. Podkreśla suche skórki, lekko przesusza cerę. Delikatnie zatyka pory. Widoczne matowe wykończenie.  Nie ściera się z twarzy, minimalna ilość zostaje na okularach.  Nie ciemnieje. Widać go na twarzy, ale nie tworzy maski. 
Lubię na nim pracować, jednak dla mnie jest dobry tylko na większe wyjścia, za dużo w nim silikonu.



ULTIMATE STAY MISSLYN

Podkład do cery mieszanej i tłustej.

Cena: 45 zł
Pojemność: 30 ml



Moja opinia:
Kryjący podkład matująco/nawilżający. Podkład ma dość rzadką konsystencję, jednak przy rozsmarowywaniu nie daje uczucia suchości. Ujednolica się z cerą, nie daje efektu maski. Lekko wbija się w zmarszczki mimiczne. Po ugruntowaniu pudrem sypkim, nie odbija się na ubraniach ani na niczym innym. Nie przesusza skóry. Podkreśla delikatnie skórki. Po 12 godzinach noszenia, nie zmienia koloru. Widoczne matowe wykończenie. Wydaj mi się że jest dobrym zamiennikiem Revlonu. Nie zawiera tyle silikonu co Revlon Colorstay.  Spodobał mi się, także zostanie w mojej kosmetyczce na dłużej. 




PHOTOREADY REVLON

Podkład do cery suchej i normalnej.

Cena: 69.90 zł
Pojemność: 30 ml


Moja opinia:
Kryjący podkład rozświetlający/nawilżający. Konsystencja dość rzadka, przy rozprowadzaniu nie jest suchy, wręcz przeciwnie, wydaje się dość 'mokry'. Niewielka ilość wystarcza by pokryć całą twarz. Wydajny. Ma w sobie mnóstwo drobinek rozświetlających, dzięki czemu cera wydaje się bardziej wypoczęta. Nie podkreśla suchych skórek, nie zatyka porów, ujednolica się z cerą. Nie wbija się w zmarszczki.  Dobrze nawilża skórę przez cały dzień. Lekko się ściera, jak się nosi okulary. Ma mało silikonu. Daje satynowe wykończenie. Po 12 godzinach delikatnie ciemnieje. 
Jeden z moich ulubionych podkładów. 





 FONDOTINTA ULTRA LEVIGANTE  PUPA MILANO

Podkład do cery mieszanej, ze skłonnością do przetłuszczania. 
 
Cena: 99 zł
Pojemność: 35 ml


Moja opinia:
Kryjący podkład matujący. Konsystencja gęsta, ciężka. Dobrze rozprowadza się pędzlem, ciężko palcami. Bardzo wydajny. Zostawia na skórze widoczne, matowe wykończenie.  Podkreśla troszkę suche skórki. Ma nieprzyjemny zapach. Nie ściera się, nie wchodzi w zmarszczki. Daje typowo matowe wykończenie.  Po ugruntowaniu jest nie do ruszenia. Ładnie ujednolica się z cerą, jednak troszkę ją przesusza.  Po 12 godzinach nie ciemnieje. 
Świetnie spisze się jako podkład na wyjścia.





ALL NATURAL MAKE UP FACTORY

Podkład do cery mieszanej.

Cena: 128 zł
Pojemność: 30 ml


Moja opinia:
Kryjący podkład nawilżający. Konsystencja dość gęsta, fajnie rozprowadza się pędzlem. Bardzo wydajny. Podkład ładnie ujednolica się z cerą, nie wchodzi w zmarszczki. Nie podkreśla suchych skórek, nie ściera się. Daje niesamowity komfort noszenia - tak jakby się miało na twarzy krem. Nie odbija się na ubraniach. Bardzo nawilża skórę.  Daje naturalne wykończenie, lekko wilgotnej skóry.  
Mój faworyt. 






Dla mnie podkład jest najważniejszy, jestem w stanie wydać na niego naprawdę sporo pieniążków. 
To inwestycja w kondycję naszej skóry! Dobierzmy podkład według swojego indywidualnego zapotrzebowania, nie sugerujmy się tak mocno opiniami ( był dobry dla koleżanki, na pewno sprawdzi się też u mnie... ) Trzeba próbować, metodą prób i błędów znajdziemy swój ideał.

Lubię i będę używała wszystkich pokazanych fluidów, bo każdy z nich ma w sobie coś fajnego! 


Oto czego używałam przy każdym makijażu:
zmieniał się tylko fluid 


3 komentarze:

  1. Zainteresował mnie ten z Make Up factory :) Tylko nie wiem, gdzie ko kupić i gdzie go podotykać, by sprawdzić kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Revlon photoready- mam wrażenie, że bardzo powchodził w pory i jakby dodatkowo je podkreślił. Ale makeup facory- idealny! pięknie wygląda, bardzo naturalnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Informacje te są bardzo przydatne i pomocne dla nas, Dziękuję bardzo, powodzenia :)

    Obat Miom

    Obat Gerd

    Obat Penyubur Kandungan

    Obat Jantung Bocor

    Obat Leukimia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*