piątek, 24 maja 2013

Liebster Blog Award

Każdy już wie na czym polega zabawa więc nie będę się na ten temat rozpisywała :) 

A więc nominacja od Kosmetyczne Słoczowisko Klik

Pytania:
1. Co lubisz jeść na śniadanie?
Już od 3 miesięcy jem to samo: musli z mleczkiem :) Chyba że jest niedziela i mąż robi jajecznice - to nie odmawiam :)

2. Ulubiony film?
Hmmm... mam bardzo wiele ulubionych filmów, nie mogłabym się na jeden zdecydować chyba;/ Ale jest kilka filmów do których wracam bardzo chętnie i mogę oglądać je zawsze: Underworld - wszystkie części kocham bezgranicznie, XxX - jak tego nie lubić? - zaraziłam się tym od męża, podobnie zresztą jak Szybcy i Wściekli :) Oczywiście też uwielbiam komedie romantyczne, żeby nie było, tylko po prostu nie mam swojej ulubionej :)

3. Ulubiona książka?
Tylko Manhattan - dostałam ją od byłego chłopaka jak byłam w szpitalu, wciągnęła mnie totalnie i często do niej wracam.

4. Wymarzone wakacje?
Hmm.. na pewno takie z mężem :) Marzy mi się Egipt, ale nie pogardziłabym wyjazdem nad nasze Morze :)

5. Praca marzeń?
Na pewno ta, która pozwoli mi rozwijać moje zainteresowanie, na dzień dzisiejszy na pewno związana ze zdobieniem paznokci - bo to sprawia mi największą przyjemność :)

6. Kosmetyk, do którego wracasz?
Chyba tusz do rzęs - zazwyczaj z Eveline :)

7. Trampki czy szpilki?
Na codzień na pewno trampki, ale jak wychodzę z koleżankami czy nawet do szkoły lubię wyglądać dobrze, wysmuklać ciało i wybieram szpilki :) Zresztą w mojej garderobie znajduje się tylko 3 pary trampek a reszta to szpilki i koturny :D

8. Ulubiony zapach?
Nie mam, oby zapach był słodki :)

9. Co poprawia Ci humor?
Czekolaaada :)

10. Gdybyś mogła kupić jedną rzecz, bez względu na cenę, co by to było?
Kupiłabym mieszkanie lub dobry samochód.

11. Kosmetyk, którego nie masz, a chciałabyś mieć?
Hmm... Chyba nie ma takiego na razie :)



Pytania od Nail-Art-Addict Klik:

1. Kiedy i dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Założyłam bloga w grudniu 2012. A dlaczego? Poniekąd dlatego że znajoma mnie namówiła - Kinga to przez Ciebie! - a po części dlatego że chciałam się podzielić z Wami moją pasją :)

2. Ufasz swojej intuicji?
Często, ale nie zawsze.

3. Państwo lub miasto, które chciałabyś zwiedzić to …?
Chciałabym zwiedzić Wiedeń - siostra mówiła mi że jest tam pięknie :)

4. Ciasto, przed zjedzeniem którego nie jesteś w stanie się powstrzymać?
Chyba wiśniowe z niedalekiej cukierni, nazywa się chyba Pijana Wiśnia, czy coś takiego :) Sama nie potrafię takiego zrobić, ale jak kupię to nie mogę sobie go odmówić :)

5. Twój ulubiony lakier do paznokci (ewentualnie firma)?
Ados - moja pierwsza miłość :)

6. Czy jest film, który obejrzałaś, ale chętnie zrobiłabyś to jeszcze nie raz?
Oczywiście, jest ich mnóstwo : ) Patrz punkt 2. w poprzednich pytaniach :)

7. Ulubiona książka?
Patrz punkt 3 w poprzednich pytaniach :)

8. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę (max. 3 rzeczy)?
Strój kąpielowy, krem z filtrem i dużo czekolady :)

9. Kto jest dla Ciebie inspiracją?
Hmm zależy w czym :) Moje paznokciowe guru to Alicja z Nails Revolution :) Modowego guru nie mam, a życiową inspiracją jest dla mnie mama :)

10. Farbujesz włosy czy jesteś zwolenniczką naturalnych?
Byłabym zwolenniczką naturalnych jakby mój naturalny kolor by mi się podobał i by mi pasował :) Niestety muszę farbować :(

11. Jaki kolor króluje w Twojej garderobie?
Raczej dominuje czerń - ale tylko dlatego że jest uniwersalna i pasuje do wszystkiego, a poza czernią moja garderoba jest bardzo, bardzo kolorowa i żaden kolor nie króluje :)


Bardzo miło mi się odpowiadało na Wasze pytania :) Ja nie nominuję nikogo, bo chyba nie ma osoby która by nie brała już w tym udziału :)

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Każdy jest dla mnie niezwykle ważny i z każdego przeogromnie się cieszę :) Mam nadzieję że zajrzysz do mnie ponownie :)

Pozdrawiam cieplutko :*